Sosyal Yardım Hizmetleri
Kültür Sanat ve Gençlik Merkezi
Dijital Kitap
Sanal Tur
Vatandaş Anketi
TS ISO 9001-2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ POLİTİKASI * Mevcut kaynakları etkin ve verimli kullanarak, kurumumuzdan hizmet alan vatandaş ve tüm paydaşlarımızın ihtiyaç ve beklentilerini süresinde karşılamak, memnuniyetlerini sağlamak ve hiçbir koşulda kaliteden ödün vermemek,
ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemleri Politikası * Vatandaşlarımızın her türlü şikayetini memnuniyetle karşılayarak, mümkün olan en kısa sürede en uygun çözümü sunarak, her bir şikayeti; adil, objektif ve tarafsız olarak, etkin ve verimli bir şekilde sonuçlandırılmasında ihtiyaç duyulan her türlü kaynağı temin etmek ,